Příběhy našich klientů

Začít podnikat vyžaduje určitou odvahu a také vizi. Mezi ty, kteří se nezastavili před nejrůznějšími překážkami, patří Michal Kuncek. Na třídě 17. listopadu naproti Geologickému pavilonu v Ostravě otevřel barber shop Grease, kde se snaží holičství vrátit původní tvář. Muži tu mohou být sami sebou. A pozor, ženy mají vstup zakázán.

Co vás vedlo k otevření barber shopu, tedy obdoby holičství?

Dlouho jsem měl v hlavě myšlenku, že bych chtěl vlastní barber shop. Takový, který by nebyl navoněný a působící uměle, ale byl by tradiční, ze staré školy, tak jak si ho pamatují naši dědové. Protože žiju v Porubě, chtěl jsem prostory právě zde. Jedno šlo s druhým. Podepsal jsem smlouvu na prostory a začal stavět. 

Máte s barber shopy zkušenost také ze zahraničí?

Mou jedinou zkušeností jsou videa a vyprávění od ostatních. I přes to málo jsem měl jasno v tom, jaký barber shop bude.

V čem se barber shop liší od klasic-kých holičství?

Třeba tak jak si je pamatují naši dědové...Spousta lidí si myslí, že barber shop je něco jiného než holičství z dob našich dědů, to je ale omyl. Barber shop znamená holičství, nikoli kadeř-nictví. A právě do těch naši dědové chodili. Jediný rozdíl je ve vyba-vení. Také kdysi bývala různá holič-ství s rozdílnými službami, jedno však měla společné a to, že všichni zákaz-níci chtěli ostříhat, oholit a vypovídat se, jak se jim nechce do práce a jak je doma prudí manželka. Právě tohle se vrací. I dnes najdete řadu barber shopů s různou nabídkou. My jdeme tradiční cestou, takže nestříháme nové trendy. Volíme účesy, které se stříhají desítky let a vždy vypadají dobře. Stejně tak holíme s pomocí horkého ručníku, bohatě nadýchané pěny a břitvy. 

Jací zákazníci k vám tedy chodí a co jim nabízíte jedinečného?

Když k nám přijde zákazník, nabíd-neme mu panáka něčeho dobrého nebo třeba jen kávu, jak chce. Sna-žíme se, aby se zákazník necítil, jako by byl v cizím prostředí obklo-pený cizími lidmi, ale aby měl pocit, že je na místě, kde si může odpoči-nout, na nic si nehrát a být v klidu sám sebou. Navštěvují nás zákaz-níci mladší i starší. Nejsme vyhranění pro určitou skupinu lidí. Každý chlap, který přijde a sedne si na křeslo, je pro nás stejně důležitý. Ať už je to číšník, nebo právník, vždy se mu vě-nujeme stejně, jako by šel právě na svatbu. Snažíme se, aby odešel s nej-lepším střihem i zážitkem.

Ne každý měl možnost vyzkoušet služby barber shopu. Jak tedy pro-bíhá vaše klasická péče? Určitě to není ostříhat, oholit a další pán na řadu…

Průměrně u nás člověk stráví hodinku, při které ho ostříháme, uče-šeme, oholíme, opálíme uši a vysvětlíme, jak se o sebe starat také doma a podobně. Vždyť od toho tu holič je, aby se staral o hlavu zákazníka ve všech směrech, a ne ho jen rychle ostříhal a běž… 

Na základě zkušenosti pronájmu obchodních prostor jste se nakonec rozhodl u RESIDOMO pro pronájem bytu. Jak vnímáte tuto zkušenost?

Máte pravdu, u společnosti RESI-DOMO jsem si nakonec pronajal také byt a jsem velmi spokojený. Přišlo mi to pohodlné, jednoduché, když mám  u nich také provozovnu. Je přece snazší řešit dva prostory s jednou firmou než se dvěma.

Co byste doporučil těm, kteří chtějí také začít podnikat, bojí se však udělat první krok? A co by vlastně mělo být oním prvním krokem?

Pokud chce někdo podnikat, tak k tomu můžu říct jen jedno: Buď to udělej, nebo o tom nemluv. A připravte si nervy na jednání s úřady a kupte si něco proti vypadávání vlasů…

Sídlo: Gregorova 2582/3
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava,
IČ: 05253268 DIČ: CZ699002915

Linka
840 114 115
PO - PÁ 7:00 - 18:00 hod.

e-mail: info@obchodni-prostory.cz

Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s dokumentem: Zásady zpracování osobních údajů.
zadat
poptávku